Is er gevaar?
Is er een levensbedreigend gevaar? Bel dan onmiddellijk 112.
Spoed of crisis contact
Dreigt een situatie thuis of elders uit de hand te lopen en ben je geen cliënt van Veilig Thuis Utrecht of SAVE Jeugdbescherming? Bel dan Veilig Thuis.
Bel met Veilig Thuis 0800-2000
Ben je cliënt bij Veilig Thuis Utrecht, dan bel je altijd met het hoofdnummer.
Bel met Veilig Thuis 0800-2000
Ben je cliënt bij SAVE Jeugdbescherming, dan bel je tijdens kantooruren (tussen 08.30 en 17.00 uur) met de medewerker SAVE die jou is toegewezen.
Buiten kantooruren bel je met het onderstaande nummer:
In de provincie Flevoland: bel 088 – 996 3000.
In de provincie Utrecht: bel 0800- 2000.
Onze cliëntambassadeurs staan klaar om in gesprek te gaan met cliënten. Zo willen wij de verbinding met hen versterken en hun stem laten horen.
Cliëntambassadeurs Shantal Holwijn, Lena Powel en Anke Nijhuis gaan actief in gesprek met cliënten. Zo halen zij feedback op over SAVE en Veilig Thuis Utrecht. Wat gaat goed en wat kan beter? Zij overleggen met de cliëntenraad en halen ook op andere manieren feedback op van cliënten, bijvoorbeeld via reflectiebijeenkomsten
Het kan gaan om ouders/opvoeders, jongeren maar ook om bijvoorbeeld ouderen. Wat vinden zij belangrijk in de dienstverlening? Wij zijn immers een organisatie die midden in de samenleving staat en soms ingrijpende maatregelen in gezinnen of huishoudens moeten nemen. We willen graag leren als er dingen anders of beter kunnen.
De bovenstaande afbeelding is verouderd qua namen van de cliëntambassadeurs maar geeft goed weer wat de cliëntambassadeurs voor staan.